Den 19 juli är det årsmöte i Föreningen Smålands Flora. Vi ses på Biologiska muséet i Oskarshamn klockan 10. Där har vi årsmötesförhandlingar, fikar och får en visning.
Vi fortsätter dagen med en kort exkursion innan lunch. Efter lunch gör vi en längre eftermiddagsexkursion. Vi räknar med att vara tillbaka cirka klockan 17.
Lunch och fika ingår. Anmälan till Uno Pettersson senast den 12 juli. Skriv om du behöver specialkost.
- Karta till Biologiska muséet.
- Muséet ligger på Gyllings väg 9, vid södra infarten till Oskarshamn från E22.
Upptäck mer från Smålands flora
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
